Monday, July 11, 2011

bangang

tolong jgn ckp mcm nie kt aku skrg..




eh kesian ko mate ko sepet sebelah sbb insiden hari tu la tu..



aku terima simpati kamu tp aku x senang jika ia menjadi ejekan dan modal umpatan..

****
ataupon..





hari tu aku g tgk ko kt spital. ntah pape ko ckp kt aku. dah tu dok ulang benda
sama je.hahahaha



tima kaseh sbb melawat aku. tp sakit aku bukan lawak..
hanya Tuhan je yg tahu, walaupon aku bukan nazak tp aku tak senang dgn lawak itu..
aku tahu aku byk cakap merapu mase mula2 sdr dulu n aku asyik ulang ckp benda yang sama..
nk buat camne, sume diluar kawalan aku..

sekian. harap maklum

2 comments:

  1. sabo je la pear, mmg ade manusie x sensitif dan x reti jage mulut sendiri,apetah lg nk jage hati orang kan kan...

    ReplyDelete
  2. a'ah aku faham..
    kdg2 aku pon terlepas ckp. tp tula, hati mana yg tak terasa. aku nie baru sikit, apatah lagi klo OKU kan. tabahnya mereka..

    ReplyDelete