Saturday, July 3, 2010

Penang MATTA fair


oh this weekend ade matta fair kt pisa.
so, kitorg sekeluarge pon gerakla kt sana..
sesampainye disitu, byk sunggoh kete. *org penang nie kaye2, sume nk g vacation..*
en suami pon pusing beberape kali utk cr paking. dlm hati dh ckp..
isk buat pe la abg nie bersunggoh nk g matta fair. bukan nk watpe pon..
buang mase jek..

tp sbg isteri yg baik *lg solehah* aku diam kan aje dulu. biar die pusing puas2 dulu. lgpon bukan aku pon yg drive. kami dok rilek kt blakang je.. maklumle klo dok dpn dina nnt panas.. bukan nk jd mem besar ye bang.. *cover cover.. hahaha..*
buang mase la bg aku yg mls nk g tmpt mcm nie. sesunggohnye aku lg suke berjalan2 di shopping kompleks yer kekwn..

ckp kt en suami..
syg dtg kt sini xde nk beli pe.. nk jalan jek..

en suami diam jek.. *mls nk layan agaknye.isterinye ini mmg byk tanye dan sedikit jakun ye*
sesampainye disana kami pon singgahle dibooth langkawi *maklumla dh plan nextweek nk g langkawi*..
konon nk tgk2 je sbb sume benda utk vacation nnt dh book. .
sesampainye disitu mataku bersinar sinar slps melihat pakej2 yg ditawarkan.. wah sgt murah..
dgn automatiknye aku tlh membook chalet 3D 2N berserta ngan kete n island hopping. sumenye rm4xx. sgt murah kan.. erm tambah satu keje *utk cancel booking dulu*

pastu acara makan. wah makanan sgt mahal yer.. nyesal aku x makan kenyang2 kt umah td *aku mmg kedek klo ape yg dibeli x berbaloi ngan harge ye*

otw utk cari pintu kuar. sempat aku singgah di booth rofina. sekali lg mata bersinar sinar *bagai cahaya bintang bergemerlapan* disitu..
ade sale travel luggage disitu. sume 40~60%. amat menarik ye..
dgn automatiknye aku ckp..
bangggg.. *pjg sket aka nada menggoda* travel bag kite yg abg bwk g
melbourne aritu kan dh rosak handle die kan. roda pon mcm weng kan. nk g
langkawi nie nk bwk beg mana?? takde beg la..
a'ah.. iye.. *simple jek, mls nk layan agaknye..*
travel beg yg harganye rm4xx jd rm1xx. mane la mak x beli. mestilah grab kan..
sambil berbisik kt en suami..

abg byr ye.. abg byr yer.. *jd bleh la si isteri amik yg plg mahal.. kan si isteri kedek hahaha*

haaa.. itu yg penting sebenarnye..
lain kali klo en suami ajak g memane, sile ikut n jgn komplen..mungkin ade rezeki disana.hehe..
sekian cite..

moral: jgn membantah ckp suami..

No comments:

Post a Comment