Thursday, September 23, 2010

puasa6 yang pertama

salam,
ohooo hari nie saya dh setat berpuase 6. rajin bukan?
sbnrnye utk ganti skali n neutralkan napsu makan dan perot yg asyik mintak mknan sejak raya lg.
maka blk2 keje semlm aku gigih masak utk dinner n sahur kekononnye lah..
mknannya adalah sgtlah sedap. rasa mcm nk tambah nasik berpinggan2. tp x jd sbb sblm tu dh berpinggan2 makan cucur udang tiek. haha.. rajin bukan laki mak. hr nie nk request cucur udang lagik. eh bukan dia request kt aku tp aku yg request kat dia.haha..

dinner @ sahur semlm..
nasik putih panas2.. adoi berasap. huh

ngan ikan terubuk masin goreng garing. mak aih sedapnyoo.. terbayang2 nih
ikan terubuk masin dr sepupu tiek yg blaja kt unimas *eh betol ke? aku x sure*
so, mase raya atau cuti kami pesan kt dia.
ikan terubuk masin nie klo makan ngan nasik panas, pastu perah plak limau n tambah plak ngan cabai kecik huh sedapnya..
bila tingat mknan menjejes air liur aku.
lega sket amarah dihati nih.
ingtkan lps cuti raya yg panjang gembira nk dtg keje, tp dr hr senin lg aku dtg mengamuk.
mana taknye, sume keje aku jd kelam kelibut, byk taik2 org tinggal.
aku xde collegue ke?
eh mestilah ade senior eng sorang tuh tp mcm hampeh.
jgnkan nk tolong cover, amik tau pon tak. pastu dgn org lain plak yg pandai2 ubah apa yg aku dh set.
so, aku blk ke opis utk bersihkan taik2 depa. aku mmg sgt marah.
ok. klo dia cuti jgn harap aku nk cover dia!
sellfish!
aku mmg sgt marah ngan dia. dulu x nampak sgt sbb ada bos.
skrg bila bos xde, nampak sgtla bermaharajalela.

sejak senin stat keje hrtu aku mmg sgt garang. tiap2 hari mmg ade la yg kena marah di tmpt umum. mulut mmg x cover2. so, aku tak heran klo tayar kete aku pancit bila blk keje nanti.
*tp mintak2 la tak ye -tau takot haha*
ok. keje nih ada turun naiknya. telan jela, redha n syukur ngan rezeki yg dikurniakan. setiap org ada rezeki masing2.
.
*pict gugel..
*opismate aku x baca belog aku. tu yg sedap menulis. haha
*aku nk diet, blk nie aku nk terai baju kebaya aku yg lama. ohoo gumbiranya klo dh muat.
*adik aku kt hongkong. nk pesan pe eh
*ada org berminat ngan sutera india or vietnam? aku ada bykk setok.

No comments:

Post a Comment