Wednesday, December 1, 2010

keadaan saya diwaktu itu..

few weeks ago saya adalah sgt stress, down n mcm2 lg.
hidup dikatakan sikit serabut.. *sighh*

tp skrg sudah ok sket. sbb dh bleh type n3 nie. ehehe..


punca stress adalah ditmpt keje.
pastu bleh berlanjutan ke rumah. bergantung pd keupayaan kawal emosi diwaktu itu.
sy sgttt down sehingga membwk diri.
senyapkan henpon..
private kan blog..
oh fb mmg pon jarang bukak..

i need time to recover my emotion..
saya stress, down, depress dan sume perasaan bercampur baur..
tp sy tau puncanye adalah sbb keje.

saya adalah kuli disini. klo ade sesiape resign saya lah org yg kena cover semuanye..
dhla dgn xde bos. sy kena hadap sume masalah utk 2 division seorang diri. sorang diri okehhh..
takde siapa yg tolong..
tp klo sy buat salah atau termiss something important ade plak org yg tolong sound.
ade senior pon mmg tak amik tau lgsg sbb bos bg task kt saya kan.
bila ade pape prob n have to communicate ngan big boss barulah dia kalut nk dpt nama..
ai mencii betol ngan this type of people..
huhh..

saya beremosi kdg2 berlanjutan ke smpai umah. sian kt anak n hubby..
klo lah hubby pon blk dgn stress jugak, alamatnye suram lah umah malam tu.
hanye ade seorang anak kecik dok bermain sorang diri..
sedih kan..

dina dh nak 2 thn next month. sy dh pk nk weaning kan dia.
tp bila sy try, die mcm makin addict to bf.
bila die nk, sy cuba tak bg.. tp nanges plak..

heee.. makin stress aku..

nanges die bukan kejap. blehkah tahan?

bila bf, gigi die yg penuh n tajam *aku rase* manyakitkan..
ditambah ngan kepenatan blk keje lambat..
atau jem yg teruk kt penang bridge..
disamping itu ada bykkk kain baju yg tak berbasuh..
bykk baju yg tak bersidai..
yg tak berlipat jgn ckplah..
pinggan plak penuh sinki..
perut yg lapar..

semua satu pakej..

beristigfar kejap..

cuba utk pk secara waras..
eh aku rase aku nk msk kos tangani stress la..

mudah2an Tuhan kuatkan semangat aku..

No comments:

Post a Comment