Monday, November 29, 2010

buatlah pilihan yang bijak..

dari kecik smpai besar dina mmg saya pakaikan ngan huggies.
[jgn tanye sy psl CD. sy mmg tingin tp x berkesempatan.ok cite kt lain n3 ye...]

bg saya huggies mmg lah puas hati. so far tak pnh bocor ke ape. ditambah ngan pelekat die yg tak melukakan/menyakitkan peha gebuss anak saya. hehe..

mcm biasalah di hjg bln stok diapers akan abis. so wiken lps jenuhla kami g cari stok.
memula carik kt te**o.
harga huggies sz M : 4x.xx [tak ingt tp dlm patploh lebih]..
rasenye kt tmpt lain bleh dpt lg murah..

kendian ke j***o. harganye 46.90 [klo x salah, tak ingt jugakk]..
eh rasenye dlm tigaploh lebih jek. skrg dh mahal mehhh..

kemudian ke mini market kt dpn umah..
harganye 34.90.
oh ini barulah betol.
buatlah pilihan yg bijak yer..

sape nk bg duit seploh hinggit pree?

*tq en gugel atas gmbr diatas..

2 comments:

  1. haaa btol2... semenjak pegi skul ni, mmg cd wiken2 je, tu pon kalo mak die yg jage, kalo mintak tlg orang, tak dapek la nak ber'cd' sbb kesian diorg nk melayan kan.. so kene bershopping sambil berkire2...

    ReplyDelete
  2. dina dok umah bbsitter. klo ber-cd kang aku takut die jaga tak elok. sbb tambah keje die kan.
    mmg la depan kite sume ok, tp diblkg kite taktau mcm mana die layan anak kite.mintak2 ok..

    *aku emosi, kesan dr tgk gmbr bbsitter mandikan bdak kecik ngan kaki kt fb tuh..
    sedihla..sian bdak tu..

    ReplyDelete