Sunday, November 14, 2010

aku malu~malu kucin

last weekend, kwn lama ms skolah dulu ajak g umah die.
erk sbnrnye bkn ajak sgt. tp lebih kpd aku yg offerkan diri. haha...
mcm nie la, die post kt fb nk buat birthday party anak die. then aku pn komen.. 'jgn lupe ajak aku'.. haha..

pastu hr ahad tu ps lg sms, suh aku g umah. aku on jek.. lgpon x ape pn nk buat during weekend melainkan makan n tdo jek. hehe..
gerak dh lewat, dkt pkol 6 ptg. smpai dlm 630.
mak aih ramai org dpn umah. aku dh pk dh nk blk ke nk redah jek.
tpon la die konon2 nk suh tunggu dpn umah, sambut aku. tak angkat.. haih. dhla lama x jupe. buatnye die blur2 tak kenal aku. tak ke malu.. :(

then pk2 redah jela. aku redha ngan ape je keadaan nnt. hehe..
nasib baik ingt lg die... peramah mcm dulu wan nie. oh dh lama tau x jupe. last jupe ms spm 1999. lama kan..
oh dlm gmbr tu dina x sempat nk pusing, tiek dh snap. haha..
sabo jela..

dhla g tak bwk hadiah. tak sempat nk beli n die pon ckp hr yg sama gak.
klo tau dh beli hr sabtu tu. skali ngan present utk anak opismate tiek.
oh sbnrnye aku mmg la suke buat tak knl org. aku kan sombong. hahahaha..

*hari nie ahad, takde watpe kt umah n aku masak hrnie.. wehhoooo..
tp kan smpai pkol 6 ptg td dh 3kali aku makan nasik. bukan sbb aku msk sedap.. tiidakkk..
tp sbb aku tak tau nk watpe. makan jela..
lps masak td dh makan, then tdo. bgn tdo suapkan dina makan, aku makan lg..
dok tgk tv tingin nk makan. jajan xde. then nasik la..
bahaye btol xde keje nih..

No comments:

Post a Comment