Friday, October 29, 2010

berpesan-pesanlah selalu..

mungkin ramai yg baca 'pesanan untuk suami' oleh Dato’ Dr Hj Mohd Fadzilah Kamsah kt facebook ke.. kt blog ke..
saya jumpe nie mase blogwalking kesini.
pastu aku teros copy ke email n email utk en tiek.

balik dr keje hr tu jugak, aku nampak byk brg2 dapur atas meja makan.
hairan kan.
pastu tgk tiek ngan apron tgh bertungkus lumus kt dapur.
oh masak rupenye.
heran sekali lagik..

tgk dlm oven ade marinated lamb. oh sedap..
pastu tak lama lps tu atas meja makan ade nasik n ikan masak merah. oh sedap jugak..

mungkin semua itu jadi sbb aku fwd email 'pesanan untuk suami' itu?
Tuhan je yg tahu..
oleh itu, berpesan2 la kt suami anda. sekian. harap maklum.

oh pesanan utk laki aku yg bace post nie.. 'jgn komen pape...'

2 comments:

  1. hehehe bestnye.... one fine day aku jenguk korang




    ~aku kan pulun~

    ReplyDelete
  2. eh datangla..
    pintu umah aku sentiase terbukak utk para tetamu... hehe..

    ~aku pon pulun jugakkk haha~

    ReplyDelete