Wednesday, April 10, 2013

trip

6 apr lepas adik laki aku kawen kt bentong, rumah perempuannya..
then pg jumaat lg dh gerak ke gombak, ke raub..
bermalamlah kami kt raub.

kuar makan tomyam. huh sangaaattt tak sedap!

malam tu buat sireh junjung untuk kenduri esoknya.
kami sewa kt asrama latihan pertanian.
huhu scary okeyy
kemana2 berteman hehe

pastu pg esoknya kakak (anak kakak aku) ckp dia takleh tdo sbb nampak ada org jalan kt koridor and tgk kt dia
tp masa tu semua org diam

bila dh kuar dr situ br tiek ckp dia bgn tdo tgk lengan dia lebam tak tau nape
sbnrnye dia terjaga pkol 5am lg tp buat2 tdo
eh aku pon terjaga pkol 5am lg
aku rasa kan semua org mmg tak lena tdo sbb bila subuh 6am, semua org dh bgn
ish lepas nie taknak dok situ dah

nie gambar pg esoknya
kt tmpt asrama tu

dina ni sangatlah koya
klo jupe kamera terus melentik posing
konon ala2 princess

 kan aku dh ckp..

tak bleh blah kan..

haaa jangan main2
koya okehh

No comments:

Post a Comment