Thursday, March 28, 2013

rimass

semenjak dua menjak nie kan aku rimas semacam bila bukak fb sendiri..
lagi2 bila klik newsfeed, kuarla mcm2..

tips cantik
kurus, sihat dan bergaya
top up murah!
biskut sedap
anggun, cantik, bergaya

bila aku tgk aku terpk
eh bila aku like page nie
bila aku friend ngan dia nie
selalunya aku x amik kisah, tp klo dh banyaaakk sgt iklan kt news feed aku rasa nyampah pulak kan
rasa mcm nak block jek

lagi satu yg obses
suka tayang anak/suami
ok anak bleh tahan lagi..
klo suami camne tuh
tetiba kawan kita post
gambar laki dia berdiri pakai baju melayu kt sebelah motor ngan dua2 belah tgn dlm poket baju melayu tersebut
caption dibawah gambar berbunyi begini
nak g surau. sejuk mata memandang suamiku ini
ok akak. satu mesia tahu laki akak nak g smayang kt surau.. okayyy..
lepas itu ada lagi..
gmbr laki dia tgh tunduk cari sesuatu dlm almari dapur dia dgn caption begini..
rajinnye dia, blk keje tolong isteri kt dapor. bertuahnya saya dpt suami mcm dia..
ya Allah.. bagilah aku kesabaran semasa aku baca iniii
okayy.. kendian tiba2 ada cecair hijau kt keyboard/ipad aku
insyaAllah kalau dijilat cecair itu maka jadi badanglah org itewww

ataupon bila aku klik kt news feed terkeluar gambar seorg lelaki yg tgh tersenyum simpol dipost oleh seorang perempuan bernama kawan
dengan tulisan dibawah gambar itu 'dh pandai senyum tgk kamera'
okeyyy.. lelaki itu dh pandai senyum simpool tgk kamera okeyy
okeyy
okeyy
mau je aku simpolkan senyuman itu
okeyy

ataupon org yg obses ngan anak sendiri
puji anak sendiri
post setiap waktu apa anak dia buat
apa anak dia makan
apa anak dia main
dia basuh baju anak dia guna sabun apa
mcm mana dia sidai baju anak dia

klo obses pon agak2 la kan
aku pon post jugak gmbar budak2 nih
tp adalah dlm 2 kali seminggu
takde la tiap2 hari story psl anaaaakkk je kan
lagi2 puji anak sendiri
sikit2 dgr bolehla
hari2 dgr diam je la

tu dia tak tgk lg camne aku sidai baju anak aku
klo tengok insyaAllah dia terperanjat sampai pengsan hahahahaktuiii

kreatip tak?
biasela, takde ruang. nnt aku pindah rumah baru aku beli ampaian beso2 and upload.
bukan takat kt blog, kt facebook pon yer..
biar org lain muntah tgk gambar ampaian aku pulak

4 comments:

  1. aku rasa org tu patut buat blog kut.. so kalo nk update hari2 pun xde nk kacau timeline org lain... so dah blog ko, sekati la kan nk letak gamba anak ngan laki hari2 pun xpe... hahaha...

    ReplyDelete
  2. eh chupp... tak paham mcm mane ko sidai kain tu.. hihihi.. chillax pear.. nak update byk2, kat blog la kann... mcm la anak die sorg je pandai.. ngeh3x..
    takpe, take it positively yer darling.. mungkin kite juge akan berusaha utk ajar anak kite sepandai anak die..

    ReplyDelete
  3. bak sini name org2 tu, aku nak belajar dari mak2 yg ade anak2 yang pandai2 ni hehe ehh chupp ke ko nyampah kat aku?? hewhewhew

    P/s: tepek sat resepi kek batik yg lazat & rangup & mengiurkan

    ReplyDelete
  4. eh jangan risau, bukan korang itu. aku mcm korang jugak letak gambar anak2 ngan laki. tp agak2 la kan hehe..

    ploe, haa ko pon musykil camne aku sidai baju kan. i dok rumah flat jek, kena kreatif guna ruang hehe
    E, eh kek batik mana? mak tak reti noks..

    ReplyDelete