Thursday, March 21, 2013

authentic?

assalamualaikum and happy thursday!!

rasa mcm kejap je. tgk2 dh thursday and friday and weekend dtg lagiii..
selalunya (hari2) weekdays kitorg makan kt luar..
weekend pon..
kadang2 je masak.
kt area rumah tu happening la jugak
dan aku dh bleh bayangkan kesuraman bila pindah kulim nnt hehehe

selalu weekend takde keje jalan2 je la
cuci2 mata
*apa motif aku tulis ni?*

skrg kan aku tgk ramai org keliling aku pakai branded bag/handbag
student2 pon ramai
erm diorg banyak duit takpe la kan
takpon anak org kaya
klo zaman aku dulu nak amik lesen kete pon kumpul duit sendiri tau

tp bila dh byk sgt aku jd terpk balik
authentic ke?
aku pnh terserempak ngan student (tgk gaya dia) naik moto pakai sling bag gucci youu
ataupon br semalam tgk pompuan (agak muda - gaya mcm student kot) bawak prada tgh belek kasut dlm vinci
diorg anak og kaya kot kan

tp bwk moto ex5 je kot (tak puas hati lg)
tp bwk gucci
eh dia low profile laaaa
bwk kapcai je
*aku plak yg ada konflik dalaman*

kdg2 aku terpk jugak authentic ke?
original ke?
hanya dia yg tahu
and org yg kenal bag original ke tak yg tahu

macam bila ko pakai spender la
takde org tau ko pakai spender mahal ke murah
takde org tau ko pakai spender beli kt pavilion ke pasar malam
hanya ko je yg tahu
ataupon hanya org yg ternampak cap spender ko bila ko terselak seluar yg tau

tp ko yg tahu bp harga spender ko
klo ko pakai spender mahal, kepuasan dia hanya ko yg rasa
sama mcm bag
klo ko pakai yg authentic ke, fake ke
kepuasan dia hanya ko yg rasa
niat ko hanya ko yg tahu

aku pon tak kenal bag yg authentic ke, fake ke
bila aku nk beli satu2 beg br aku google
how to spot fake coach
how to spot fake longchamp
how to spot fake lv

tp bila baca takde gambarajah
aku susah nak bayangkan
hari tu kan aku jual longchamp
ada salah sorg customer aku longchamp collector
dia sgt terrer tgk longchamp fake ke authentic
kagum kejap aku
then dia ajar aku camne nk tau longchmap authentic ke fake
nnt aku ajar korang eh
nantiii
nantiii
nantii
tak tau bila.. tak janji tau

2 comments:

  1. dasat nauuu!!...

    marilah kite initiate group kutu sebulan 500 untuk merialisasikan impian berbeg riban2... tapi designer bag ni berpuake..dah ade sebijik nak berbijik2 lagi..ko boleh jugak perturun ke anak2 dare 2org tu,aku? owh boleh jual pre-loved ehh..

    ReplyDelete
  2. aku pk kan, drpd beli bag baik beli emas kan..
    klo xde duit bleh g gadai..
    lgpon emas makin naik hehehehe

    *perasan tak kita dh sembang mcm mak2 je. tetiba rasa sangaatt veteran omg

    ReplyDelete