Thursday, March 21, 2013

lupa <-faktor usia?

aku kan sekrg penyakit lupa
lupa
lupa
pastu hari tu tambah ngan sakit lutut
omg dh tua sangatt nihhh

yg aku pnh lupa
password tonton
pastu nk register blk guna email lama tak bleh
pastu malas aku nk buat email baru untuk tonton semata

yg tak bleh blah kan
boleh aku lupa password efiling
org lain dh lama buat dh nak dpt claim pon
aku baru hegeh2 nak buat
pastu lupa password plak
aishh

tp takpe adik2
ahkaak akan share kan camno nak buat klo tak ingt password efiling okeh
senang je dik
ikut langkah dibawah
  • amik henpon awak dan awak dial customer service LHDN di no ini 1-800-885-436
ingat adik2, bleh call dr pkol 730am smpai 530pm saje and dia punye peak hour 930~1230pm and 230~430pm. klo tak nak try byk kali tepon diluar peak hour ok. klo akak tepon pkol 8am mmg senang je dpt..
  • pastu dgr arahan and dia akan sambung kan ke customer service
  • customer service akan interviu kamu untuk tahu adakah kamu itu kamu sebenarnya?
  • kemudian dia akan reset password kamu
  • kamu bleh buat efiling and tunggu claim masuk yer

sama-sama..

No comments:

Post a Comment