Friday, March 11, 2011

angan angan aku

selamat hr jumaat.
mlsnye nk keje, dok pk nk cuti jek.hehe..
so, kite mulakan hr ngan new post yer..

dulu kan, mase aku kecik kecik (read:tak matured) aku suke berangan. sape yg x berangan kan..
aku bayangkan kehidupan aku hanye sederhana. mungkin jugak terpengaruh ngan hidup mase tu.

aku bayangkan yg bile aku kawen, aku dok kt umah papan ngan laman yg luas.
rumput hijau jek bile bukak tingkap.
oh ye, rumah tu mestilah tinggi, kenalah ade tingkap yg mcm pintu itu..takde grill yer..
pastu kt tepi laman tu ade pokok2 hijau let say rambutan ke, durian ke..
bile musim buah kite melantak yg itu jek..haha..

pastu aku tak keje tau, laki aku je keje.
laki aku cikgu, takpon plg tinggi pon pegawai kerajaan.
pakai kete wira.
anak plak ramai. haha..


tak menarik blog klo xde gambar kan.
gambar dr sini. thank you..
umah mcm umah baru ustaz amirul tu cantik kan..
berangan nk dok umah camtuh. haha.. tak bleh blah..
tp hidup skrg adalah jauh dr anganan aku itu. haha..
ape motip ntah aku tulis nih..
sekian..

No comments:

Post a Comment