Thursday, April 14, 2011

drama tv

sekarang aku tgh layan cite2 nih:

ustaz amirul


syok je ustaz amirul dpt kawen 2 kan. hehe.. tp episod last tgk separuh je, sbb mase first half tu tgh otw dr penang-kltn. so smpai umah teros layann.. oh belom tgk kt tonton lg. maklumla bukak je laptop dina kecik menempel.. nk tgk cikgu shida la, ben10 la. erm magic english dh kalah ngan cikgu shida. haha.. dh jarang bukak magic english sbb die lg request youtube bila bukak laptop. sabar je la.. pastu klo bukak kt tv plak berebut ngan tiek nk tgk bola, aku nk tgk axn ngan die nk tgk dibo..aishh.. kena beli tv baru kot tp kami dh berazam dh xnak tambah brg dlm umah smpaila pindah umh br. penat gile pindah brg yg banyakkk...



gemilang


mesti ramai yg gile shahz jazle dlm cite nih kan. maklumla macho, hensem, cool plak tu. hehe.. tp aku takkk.. sonok tgk cite nie sbb ade ruhana tu dok laga2 kan org kan.. tasha shilla tu mmg seswai la, dlm sahara pon jd jahat gak kan.. maknyanye die pandai belakon sbb aku sakit ati jek. last skali aku tak tgk sahara tu sbb geramm kt dia.. haha.. tp aku suka skirt polkadot die tuh. gemilang pon tgk separuh last week sbb tgk kt airport, pastu diorg dh calling naik flight. oh belom tgk jugak kt tonton.. hehe..



mantera anjasmoro


seram jugak cite psl sihir nie. yg aku kesian kt si zahir tu. dhla dibomohkan si suria tu, pastu sabrina plak guna bomoh lg kuat lawan suria. so zahir di tgh2. sian die kan. tak psl2 sakit. tgkla gmbr mekap muke pucat jek..


maharaja lawak


lawak kan diorg, sakit perut oo gelak. mula2 aku tak layan. then opismate dok cite2 kt kantin ms makan. pastu tgkla kt youtube. lawak okeh. haha.. aku siap promot kt tiek lg. yela die mana nk tgk raja lawak nie.. oh aku promot ade sbb. haha.. sbb kan nk suh tiek amik pakej mustika. this week maharaja lawak dh xde kt prima, ade kt warna jek. pandai kan die promot mcm tu. terus kitorg amik mustika.



oh cite psl tv berbayar nie kan. kitorg nk tukar pakej, susah sgt eh skrg smpai kena email segala bagai [ke kitorg yg taktau buat hehe] dhla tu lambat plak. kitorg dh taknak amik hbo, nak amik cartoon n mustika. dh email 2-3 hari lps.. then tetibe semlm kitorg dh dpt cartoon n mustika. tp kan hbo still ade lg n die pegi potong sport plak. bengang tiek semlm nk tgk sport. aku yg kena tadah telinga die bebel. lps nie kami kena byr hbo, cartoon n mustika sume skali. kami xnak dh hbo okeh.. sbbnye rase byk sgt channel, smpai taktau nk pilih mane satu. hehe..so membazir la bayar.. aku lg suka tgk axn. yela laverage, five o, csi 3 jenis tu.. haha.. smpai semlm tiek tegor aku suh tgk hbo, die ckp rugila byr mahal2 dok tgk axn. kami tgk 15min je okeh. haha..



*images dr goggle*

No comments:

Post a Comment