Thursday, June 20, 2013

baby alive

skrg minat dina dh ke baby alive
camne dia tau baby alive?
aku mmg 100% salahkan ipad
dia tekan katun kt youtube pastu pandai pulak main tekan kt 'related' videos
pastu kuarla segala mcm katun n iklan

pastu ternampak iklan baby alive yg walking
lepas tu dialog dia pon start la
nak baby alive
nak baby alive walking boleh tak?
nak main baby alive
pastu awal bln hr tu abahnye bwk la dia g toy ur us
toy ur us pon satu
siap display baby alive walking kt pintu msk dpn kaunter
masuk2 dina nampakla
aku pulak ni bila tgk harga dia nk terkincit pon ada
mainan ratus2
klo time aku kecik dulu mmg sumpah takkan dpt nye lah

aku klo bleh taknak beli baby alive walking tu
buatnye ia walking sorang2 mau pengsan aku
dina perangai dia aku tau sgt mmg takkan boleh kau masuk kedai mainan tak beli pape
first tu belilah baby alive yg bleh kuar lidah jilat aiskrim
alah konsepnye magnet je pon

ingtkan dh beli baby alive yg lain dah kebah demam baby alive walking
rupanye tak
bila tiek kt australia demam baby alive walking dtg blk
demam kali nie bukan main2
siap mimpi ngigau2 baby alive walking lagi

satu hari g jusco ngan parents n bdak2 nie
dina punye nekad nak baby alive walking sampai taknak jln
guling2 kt lantai okeh
mmg parah
kalau abahnye ada rasanye mmg dh beli kot
tp klo aku mmg aku takkan byr dua ratus setgh utk mainan
baik beli tudung
tutup jugak aurat
*alhamdulillah* -elemen keagamaan diselitkan<-aku aku="" demam="" hahahaha-="" novel="" pulak="" suami="" ustaz="">
mase tu tiek kt melbourne, bila tiek tepon dia janji nak belikan..
blk je dr australia sampai tgh mlm sabtu
hari ahad lepas terus ajak paknye g beli kt jusco

 yeay nak pilih baby alive

 try tekan dia jalan tak

 yang nie jalan tak

 ada suara tak

 tekan dua2 jalan serentak tak

bila dh pilih2 dia tanya skali lg tiek
boleh tak beli abah
by the time tiek ckp boleh terus dia..
cium kotak baby alive tu
my god, dina mmg obses nih

 blk rumah terus bukak kotak
tp tak beli yg baby alive walking jugak
sbb dia dh rambang mata
klo boleh semua nak
pastu dia pk2 nak baby alive yg minum susu n bleh kencing tu
tp aku tak bg buh air dlm botol susu tu
habis kecah rumah plak

pandai jugak promosi baby alive nie
dia letak pampers satu je dlm kotak tu
pastu klo dh kencing/kotor kena beli pampers baru
pampers dia dlm lima ringgit jugak sekeping
takdenye aku nak beli

mcm aku agak kan, bila pelekat pampers baby alive tu kurang
skrg dina dok ajak aku beli pampers pulak
adoiiilaaaa
tak kuasa aku
budak2 skrg nie kan..
semua nie sbb ipad!!!

bila dpt baby alive baru
mari kita tgk nasib baby alive lame

masuk kotakla weh
tu belom kira barbie
snow white
cinderella

mcm nak jual prelove toys la pulak
ada 3 bakul nihhh

1 comment: