Monday, January 7, 2013

botol susu

dua2 anak aku kan. baik kak dina maupon adikanah mmg susah minum ngan susu botol.
kak dina dulu sampai kami kena ulang alik hari2 dr yan-penang sbb takde org nak jaga dia sbb dia taknak susu botol.
bg kt kak ita, kak ita taknak sbb nangis je..
nasib baik jupa kak mar yg nak jaga budak tu.
alhamdulillah kak mar pandai jaga smpai dia takleh berenggang ngan botol susu pulak dah..

adikanah pon susah nk hisap susu botol.
nangis bagai nak rak baru hisap kan..
pastu mmg ramai la kan yg sedia maklum ngan keadaan tu.
pastu bila ada baby2 yg taknak susu botol aku la jd consultantnya..
lawak pon ada hahahahahahaktuiiii
skrg adikanah pakai botol ni.
tp tak pakai peristaltik nipple tu tp dia pakai nipple yg kaler kuning pigeon gak.
nipple nie dia kecik sikit, nama pon slim neck..
yg avent dia taknak. jd skrg aku ada 2 botol avent yg dh guna masa praktice susu botol hr tu ngan sekotak yg tak guna lg..
ingt nk bg hadiah kt org je la drpd bazir je eh..

harganya rm19 je (sebelom diskaun sticker hijo jusco tuhhh)

masa kak dina taknak susu botol dulu mcm2 aku beli n try.
dr nipple, botol, susu tepung..
jd sudahnya ada dlm sekotak nipple n susu botol yg mcm2 bentuk.
dr semurah2 botol susu sampai la yg harga beratus2..
oh aku pernah beli medela special need feeder (haberman feeder) dekat 2 ratus gak..
*pict googled*

tp tak guna pon sbb tak berapa reti kan.
simpan dlm kotak je la..

No comments:

Post a Comment