Wednesday, January 23, 2013

ringkas

ini adalah update yg amat ringkas dlm kebizian..
selalu aku bukak blog pastu tutup blk sbb tak smpt nak klik new post and taip..
bizi yg amat handle rumah n anak2 sorang..
tiek blk bln 2.. huh lambatnyaaaa..

klo tanya dina kan
org lain : dina, abah g mana?
dina : abah g jeremen
org lain : abah g jeremen buat apa?
dina : main salji ngan pororo...
skrg dh nak spring kan?
aku ada mintak tiek beli handbag nak jual..
tp tak berani beli yg mahal2 sbb takut takde org nak beli je
so, beli longchamp je la..

tak upload dlm fb lg sbb tak confirm saiz n price
tiek pakai hentam je beli
nampak color cantik beli..
sbb tak confirm tu la aku tak serius jual lg
kang aku promot2 org tanya harga tak bleh nak jawab
cari pasal namanya

japg aku upload je eh
utk jamu mata je...

No comments:

Post a Comment