Wednesday, January 16, 2013

busy bee

mmg bizi tahap gaban skrg.
tambah pulak kena handle anak sorang..
bulan dpn br tiek balik..

weekend pon bizi hehehe *melampau kan*
ahad lepas pagi2 lagi g amik kunci rumah..
ke opis itu dan ini dlm tghari br bleh jenguk rumah baru
takde gambo ye, tak transfer lagik
sebelom2 ni ada gambar sbb itu gmbr hp
ada gmbr pon yg dlm ipad.
oh aku tak tahu camne nak upload gmbr kesini dr ipad
semalam free sikit, aku godek2 ipad nak install instagram
dh install tak tau camne nak sign up
rasa mcm dh tua buta it sgt2 *over kan..*

tgk rumah baru kejap je, amik sekeping dua gambo pastu blah
meter air kt luar tak lock lg
kerosakan rumah tak tgk lg
tombol pintu pon tak kira lg
tp yg pastinya sinki dh kena curi hahahaha
nasib baik sinki je hilang, yg aku perasan la..
weekend nie br nak g lock meter air *klo wujud tak kena curik lg*

blk dr rumah br dh nak petang
packing brg tiek tak siap lg
lagi la kalut
nak lunch pon tak sempat
nasib baik ada lebih subway masa bfast
so makanla apa yg ada
fligh pkol 8pm, so singgah makan dulu..

sbnrnya flight ke kl pkol 8pm, ke dubai 2am rasanya
dlm hr isnin 6pm br dia sampai zurich
pastu amik taxi ke vellingen, germany..
mmg kalut kan..

keje pon bizi
selalu aku takde keje pon
tp klo ada isu, mmg bizi gila
skrg bukan satu, tp 2 isu
buat report tu, report nie
meeting smpai lewat ptg
concall ngan us lg

penat badan, penat otak
then aku text tiek ckp aku tensen nak shopping la..
selalu klo duit aku, aku tak mintak 'kebenaran'
tp sbb duit dia kan *duit aku dh habis aku guna* hahahaha
dia pon ckp..
klo nak shopping, shopping brg rumah baru la
ok, dh agak dah
klo dpt kunci rumah, aku takleh shopping tak menentu
even aku nk beli burberry idaman itu pon xleh
asal nak order je, tiek ckp..
kita nie kena jimat, kan nnt nak msk rumah baru..
makan dalam nihh
terus cancel niat order
aku dh agak dah, belanja aku kena catu klo dh dpt kunci rumah

tp kan masa drive pg td aku dpt idea *tingggg*
aku bleh beli online then srh diorg pos ke opis
then br bwk blk rumah
takde la rasa bersalah sgt klo parcel dtg tiek tanya apa dlm parcel tu *dh selalu sgtttt jadiii*
oh soklan dia tu mestilah dgn jelingan tajam menusuk kalbu heee
aku dh tau handle nya
then aku sengih2 jela pastu malamnya tu bgla upah kt dia *omg!*.. hahahahaha

skrg syok la aku, tiek tinggal pswrd m2u kt aku
aku mintak tinggal kad bank, pastu dia ckp..
taknak la, nnt klo tinggal kad bank kt u, u selalu g cucuk nak habiskan duit..
tp aku tau wlpn aku bleh bukak m2u dia, dia mesti monitor dr jauh
bp duit aku transfer ke acc aku
ntah2 dia bukak m2u dia hari2..

i know u very well husband!

1 comment:

  1. i like this part
    "then aku sengih2 jela pastu malamnya tu bgla upah kt dia *omg!*.. hahahahaha"

    ReplyDelete