Thursday, August 26, 2010

raya mode started

kt mana2 berkumandang lagu raye. smpai dlm opis pon ade, g lai lai maupon kimfar sume psg lagu raye. raya mode dh start dah.. hahaha..
nape lagu raye sedih2 eh.
tetibe aku tersedih n mls nk buat keje. trus godek2 pc n jupe gambar dina dr tecit smpai la bleh berlari..
ms kecik dulu dina adalah kurang cerah. tak ceye? tgkla nihh..

first day
dlm 2 bulan kot. *tak ingt haha*
nampak tak kurang cerah kan. sume org ckp ikut ayah die wlpn mak die pon x secerah mana. haha.mak mcm 'erkk anak i kurang cerahh??'..
tp lama2 mak dh terima keadaan. asalkan cukup sifat syukur alhamdulillah..
makin lama makin cerah. nie dlm 4bln kot. org tua2 ckp kulit dh mula menegang sbb tu makin cerah. pastu org2 *lagi* mulala ckp 'eh ikut mak die la'. mulut org mmg xleh tutup kan. cerah ke gelap, mak terima seadanye..
nie gambar terbaru *yg dh diupload haha* dlm awl bln 6, mase kendure ude n pak ude *hahaha aku x sanggup nk panggil pak ude hahaa*.
dh pandai merengek. g mall dh pandai tunjuk2 brg. normal la tu bdak2 kan.
apepon mudah2and bdak tecit nie sentiase sehat dan dirahmati Allah. amin..
*krg cerah - bhs yg sikit lembut dr gelap/hitam.

2 comments:

  1. hahaha setahu aku kalo merah2 camtu sebab putih kot hihihi ~aku yg kurg cerah~

    ReplyDelete
  2. hehehe. ye kot.
    tp ramai gak org tego anak aku gelap.
    pastu bile tgk dh bsr, buat2 tekejut cerah. haha..

    ReplyDelete