Thursday, August 19, 2010

yuhhuuu

hari ni adalah besday saye. tp skrg saye sgt marah di opis.
ape lg klo bukan psl keje.

geram aku kt minah sekor tu. emel/nama die pon aku xleh tgk, apatah lg muka. huhh..
ikutkan hati aku nk ganyang2 die jugak.
tanpe segan silu die emel kt sume org atas/bwh tulis nama aku jelas2 ckp aku x buat keje.
helllooowww, sblm tu aku dh emel tau. yg die tak cek tu nape??
senang2 je nk tuduh aku.. jgn harap!!
aku balas blk la, attach emel aku. ingt aku nk diam jek, aku mestilah marah. die ingt die sape??
helloowwww.. level kite sama okeh. jgn belagak nk jd manager plak. huhhh..
marah lagi..




skrg pon masih marah..



ingt aku nie sape? kuli ko? nk ikut je telunjuk ko?
senang2 nk cemarkan nama aku kt opis? bagus sgt ke keje ko smpai bleh nk komplen2 org.
ingt ko tu best sgt??
patutla ko smpai skrg tak kawen2 lg. klo org lain, anak dh 3...

eh dh lari topik eh.
baik aku benti sblm aku stat mencarut. kang batal pose.

hari nie besday aku okeh. ko dh spoil mood aku.
eh smbg lg plak..
menciiiiiii!!!

4 comments:

  1. huhuhu marah betol2 ni .ishhh...mesti org tu tgh kecut perut sbbkan die, byk bende spoil, tu yg die nk tuding kt ko tu, sabtu aritu aku pon dh kene, tp org tu dh kene pembalasan hahaha dirogol beramai2 ehhh diassign buat report pulak oleh kami2 yg ramai ni hahaha hambek kau sape suh komplen2

    ReplyDelete
  2. tekezut aku baca tang 'dirogol' tu. hahaha..
    skrg aku dh ok. yahoooo..

    ReplyDelete
  3. happy bday.... arini berbuka special kot yer... xpe, ko cool jer...teringat dolu2 zaman ko benci kat mr yeoh...hari2 aku dengar, cuma kau xkenal orgnye jer hahaha

    ReplyDelete
  4. am, hahaha.. aku tak sangka ko ingt lg kt si yeoh tu. haha..
    skali pk klako plak.

    :buat aku senyum pagi2:

    ReplyDelete