Tuesday, August 10, 2010

selamat

menyambut ramadan al mubarak.

semoga ramadan nie penuh makna dan dilimpahi rahmat.



bagi kaum bapak2, sile penuhkan puase anda. jgn ponteng.
bagi kaum ibu2, sile cover time nk makan jika anda tak puasa.

oh sy pula mcm tahun2 yg sudah, insyaAllah puase akan penuh.
sempena menyambut ramadan nie, sy telah membuat kekko kerna terlalu gembire.


choc moist cake.
nampak tak sedap bukan?
tp rasenye boleh la.. *klo aku ckp sedap kang syiok sendri plak ye..:P*



eh tapi mmg sedaplah.
mcm mana ngan gambar nie?
nampak sedap bukan?

mestilah sedap sbb nie org lain buat.
*di ambil dr fesbuk mas*.. mintak amik gambar ye mas *tp die x baca belog aku hahaha*

ok2. kek nie aku buat sbb terpengaruh ngan gambar nie la. nampak sedap weh.. byk kali aku telan air liur. kesudahannye aku buat semlm, pg nie dh habis!... mlm nie nk buat lg ye. sekian..

oh ckp psl makanan teringat pulak kat daging ruse msk pedas. berdesssup pedass..mabeless..
wah sedap2..

eh dh lari topik kot.
ok.

SELAMAT MENYAMBUT RAMADAN AL-MUBARAK
jangan lupe g semayang terawikh yer

akhir kata..
nantikan n3 psl makanan dibulan ramadan nanti. hahaha..
menjejes air liur korg di bulan pose.

No comments:

Post a Comment