Wednesday, May 11, 2011

insiden..

isnin, 9Mei hrtu aku terkena tempias insiden masa nk blk keje kt png bridge.
tp nasib baik sikit je. kete pon scratch sikit je. tp pucat gakla aku sbb sblm nie tak pnh lg nampak lori terbalik depan mata..

kejadian nye dlm pkol 5 lebih kt bridge tu la.
aku dok kt lane plg kiri, kt tgh ade myv dan kt kanan ada lori..
tgh kami seronok laju berjalan bergandingan bahu [mase tu kami tiga2 bwk dlm 100kmj kot].. tetibe lori tu tukar lane ke lorong tgh.
aku syak myv dok kt blind spot lori tu, sbb tu lori tu suka suki jek tukar lane..

bila die rase nk msk, masuk je. ingt jalan tu dia punye ke..
pastu myvi tu terkekiri sikit sbb konon2 nk elak lori la. aku yg dok lorong plg kiri brek sehabis bleh. siap berasap n bau hangit lg. tp myv tu kena gakla kete aku. terkena kt tayar n atas sket pd tayar. nasib kete aku tinggi, klo tak mmg teruk..
brek kete tu pon cengkam n power stereng. tp terbabas jugak ke kiri sikit, aku sgt bersyukur takde moto kat kiri mase tu.. klo x mmg habislah, ngan aku skali tersangkut kt situ..

mase kena aku nampak myv tu sangat2 dekat ngan kete aku. maklumla dh gesel kan.
pastu kebaboomm.. lori terblk n aku nampak kaki drebar lori tu terkapai2 jap sblm die kuar dr lori..
uish pucat gakla.. nasib baik xde org cedera pon..

pastu aku blah, sbb aku kena sikit je. perbaik sendri la tp terbang gakla not2 biru. hee..
mase insiden tu aku ingtkan kete aku teruk sbb gegaran die takyah ckpla, bisa meruntun jiwa. haha..
bila kuar kete, eh sikit je.. bleh gitu..
lalu pergilah ke workshop dan smpaila ke umah pkol 10pm.

esoknya anak aku demam, terpakse EL.
blk opis hari nie ramai gakla yg concern sbb ingtkan aku teruk insiden smpai MC.
alhamdulillah Tuhan masih sayangkan aku dan duit aku..

2 comments:

  1. nasib baik hg ok...isk...risau la kdg2 bukan salah kita pon

    ReplyDelete
  2. yanti, mase tu ok lg.
    tp seminggu lps tu aku insiden lg teruk..

    ReplyDelete