Wednesday, May 25, 2011

setelah 2 minggu..

setelah 2 minggu insiden, keadaan aku:
  • takleh bace/tgk lappy lame2. kepala jd sgt berat dan sakit.. nk post nie pon berjam2. ngan taip, rehat, taip, rehat..
  • baru nk g bukak jahitan kt muka n bahu. oh musti sangat sakit mase die tarik benang itu..
  • kena scan kepala lg skali. skali lg kena dok atas strecher n ditolaknya aku msk dlm lubang itu. oh sbnrnye aku takuttt didlm itu...
  • masih lg x larat dukung anak sendri wlpn die halus je orgnye.. aku lemah lg..
  • bhgn kiri badan masih lemah. takleh berdiri sebelah kaki kiri lg. jalan pon terjengket2 lg..
  • parut kekal di tgn, kaki, siku, lutut, muka dan semuanya wlpn dh bertiub2 ubat aku sapu.. redha jela..
  • takleh naik kete lame. pening..
  • kepala takleh panas. pening lagi..klo tghari, aku kena basahkan kepala/rambut setiap jam..
  • takleh pk byk/benda komplikated lg. pon jd pening jugak..
  • kaki dina terkena kepala aku (dgn slow je pon) mase die guling2 atas tilam, tp sakitnye/berdenyut kepala nie separuh hari..
  • bile skt kepala kena baring terus, takut kang jatuh n terhantuk kepala lg. maka dok hospital lg la aku..
  • Dr suh byk berehat. tp rehat yg banyak menggemokkan aku.. aduhaii..
  • muka bengkak lg dr atas mata smpai dahi sbb bekas jahitan tak baik lg..
  • mata putih sebelah kiri masih merah sbb darah mengalir turun dr otak.. belom ok lg..
  • masih lg sembahyang dgn duduk. sbb takleh berdiri lama, mcm nk pitam gitu..
tp alhamdulillah syukur sangat2 sbb aku bleh dikatakan very fast recovery..
keadaan aku skrg sangat2 baik berbanding minggu lepas.
klo tgkkan keadaan aku mase first week insiden mmg takde rupe aku. smpai ade org ingt salah ward sbb rupa aku bukan mcm aku. hehe..

No comments:

Post a Comment