Wednesday, November 9, 2011

kesannye masih ada

*dalam satu iklan*
disaat hentaman berlaku, posisi bukan lg ditempat duduk..
pakailah tali pinggang keledar, anda mampu mengubahnya..

jagalah diri anda
berhati2lah dijalan raya
sbb musibah boleh berlaku tanpa dijangka
bila ia terjadi (bukan mendoakan)
sedar2 dh dialam kubur
cukupkah persiapan kamu?

dlm kejadian tempoh hari aku sgt2 bersyukur
sbb aku sedar dihospital
klo aku sedar ditmpt lain
cukupkah persiapan aku?
oh tak bersedia lg..

tp kesannye masih ade smpai skrg
kena amik lg ubat antistress
tp aku tak amik setiap hari
cuba kurangkan sikit2
taknak bg bergantung pd ubat sgt

smpai skrg aku tak bleh stress
klo agak2 stress cpt2 carik ubat
klo x mmg aku akan rase mcm org gila
keadaan mental yg sgt emosi
menangis tak tentu arah
hantukkan kepala ke dinding
lari dr rumah
keserabutan yg amat2
kepala yg berat
kepala yg amat sakit
Tuhan saje yg tahu keadaannya

bila itu jd, keluarga yg memahami adalah sgt penting
tq abg..

2 comments:

  1. ya ka sampai camtu Piah kesannya?OK, mualai sekarang, aku akan pakai seatbelt huhu... masih ada anak yg disusukan, amal ibadat juga belum cukup... (ok, aku solat asar skrg jugak)!jgn stress2 tau

    ReplyDelete
  2. aku mase insiden x pakai seatbelt sbb tgh susukan anak aku kt seat belakang..
    ntahla weh, aku down skrg. selase lepas insiden lagi..

    ReplyDelete