Thursday, November 17, 2011

terima kasih daun keladi

aku kan tak tahu nak balas jasa bg apa kt opismate aku yg tolong aku mase insiden hr tu..
oh bukan sikit okeh dia tolong.
dia tolong smpai laki aku smpai bengkel, smpai 8mlm yer..

dahla sebelom tu dia mcm nak bertumbuk ngan runner yg dok pujuk aku g bengkel diorg, yg kelentong kete aku xleh jalan dah - kena tow..
padahal elok je aku drive smpai bengkel.
katenye klo insiden kt kawasan tu, kena hantar bengkel dia sbb tu kawasan dia.
otai abg2 tu..

so, member aku nie la yg selamatkan aku.
klo tak mmg dia pow aku hidup2..
die tgk kete aku die ckp 'nie i repair bg u dlm 2.5k'..
hampeh lu.
aku bwk g bengkel 0.9k je. banyak beza tuhh..

so dok pk2 nak bg pe eh..
takkan bg duit musti dia taknak.
so aku surf2 tenet n decide nak bg vaucher nih..

utk rasamas, pizza n kfc..
klo nak order vaucher nih pegi sini.
senang je, aku order n byr isnin.. rabu dh smpai by post..
klo takde dlm email, sila cek junk mail okeh..

No comments:

Post a Comment